Tefal C43519 Renew Black ON keramische wokpan 28 cm - inductie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C43519 Renew Black ON keramische wokpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rgillesen 30-08-2023

Geniet van het koken met deze mooi pan.

Na een snelle levering van Coolblue heb ik de pan met de hand afgewassen zodat ik deze dezelfde dag kon gebruiken. Wij koken graag Aziatisch dus is zo’n wok pan van TEFAL ideaal gezien de thermosignal die mooi egaal opkleurt. Eenmaal op de inductie kookplaat gezet lekker de temperatuur er in en wokken maar heerlijk die fijne keramische coating er in zodat je alles makkelijk kan omschudden. Hoge temperatuur en niets aangebrand dat is pas waar voor je geld. Dank je wel TEFAL en the insiders voor de mogelijkheid om het op deze manier te testen

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Thermospot
  • Teflon laag

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Saskia w 27-08-2023

Fijne pan die niet aanbakt.

Ik heb deze pan mogen testen en ben zeker tevreden en raad hem aan. Het is een mooie stevige pan die wel heel licht is en goed in de hand ligt. Persoonlijk had die van mij hoger mogen zijn voor grotere porties om te scheppen. Je pakt hem makkelijk met 1 hand op. Op het randje laat de zwarte kleur helaas al een beetje los en de rode stip zie ik vrij moeilijk verkleuren. De pan bakt niet aan ook niet met heel weinig bakspray. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Snel warm
  • Licht gewicht

Minpunten

• Rode stip veranderd amper van kleur

Antje Smit 27-08-2023

Goede pan

Door de goede antiaanbaklaag wordt het eten mooi bruin je hoeft bijna geen boter of olie te gebruiken Wat betreft de heatindicator (rode stip) was het even uitpuzzelen hoe die werkt. Tekst word vager en tekst verdwijnt bijna als de pan op temperatuur is. Let bij inductie dat de pan niet direct op booster wordt gezet, kans op aankoeken. Op stand 7 of 8 wordt de pan ook goed warm . Al met al een fijne pan en zal vaak gebruikt worden.

Pluspunten

• prima anti aanbaklaag
  • Koekt niet aan

Minpunten

• Wel dure pan

e*********@g******** 25-08-2023

Fijne pan

De pan ziet er fraai uit, hij is iets kleiner dan ik had verwacht (maar ik heb de afmetingen ook niet nagekeken met mijn huidige pannen), hij ligt lekker in de hand, is niet te zwaar dus je kunt er fijn mee wokken. Ik heb biefstukjes gebakken, de thermo-indicator gaf precies aan wanneer de pan heet genoeg was, ideaal. De anti-aanbaklaag deed zijn werk goed (hoewel biefstuk niet het meest plakkerige is dat je kunt bakken, dus de toekomst zal ons leren of het ook met andere producten zo goed gaat). Ik zag na het bakken wel bruine vlekken in de pan, ik was bang dat ik moest gaan staan schrobben, maar 1 beurt in de vaatwasser en alles was brandschoon, ideaal.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Goede anti-aanbaklaag
  • Thermo-sensor werkt goed
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Iets kleiner dan ik had verwacht

Sh 24-08-2023

Tefal Renew Black ON Keramische wokpan C4351932

De Tefal pan voelt lekker licht aan in de hand. Ik heb de pan op verschillende warmtebronnen getest en zeker op de inductieplaat doet de pan het zeer goed. Het handvat wordt niet warm. Jammer dat je het handvat er niet af kan halen. Maar verder raad ik de pan zeker aan.

Pluspunten

• licht gewicht

Minpunten

• Geen afneembare steel

Valerie 24-08-2023

Nieuwe generatie wokpan

Dankzij de Thermo-signal-warmteindicator weet je perfect wanneer de pan de juiste temperatuur heeft bereikt om aan de slag te gaan. Daar bovenop beschikt deze wokpan over een keramische baklaag waardoor het gebruik van vetstof eigenlijk overbodig is! Bij het schoonmaken bewijst deze opnieuw z´n dienst en het vuil verdwijnt zonder oneindig schrobben. Hier zullen nog vele heerlijke gerechtjes uit deze pan getoverd worden!

Pluspunten

• Geen verstof
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Thermo-signal-warmteindicator

frijlir 24-08-2023

knapperig bakken zonder te blijven plakken

Tefal belooft bij de nieuwe pannen serie met keramische anti-aanbaklaag “knapperig bakken zonder te blijven plakken”. Ik maak nu enkele weken gebruik van de wokpan en moet zeggen dat het werkelijk waar al mijn verwachtingen overtreft. Het vlees en de wok gerechten worden mooi gelijkmatig gegaard en alles lijkt te blijven zweven boven de keramische anti-aanbaklaag. Echt niets blijft plakken. Wel moet de pan met de hand worden afgewassen en had de rand van mij iets hoger gemogen zodat het tijdens het wokken iets minder makkelijk uit de pan valt. Maar dat laatste kan ook aan mijn kook kunsten liggen 😉
Al met al wat mij betreft echt een dikke aanrader.

Pluspunten

• keramische anti-aanbaklaag
  • Thermospot
  • Niets blijft plakken in de pan

Minpunten

• Alleen met de hand af te wassen
  • Randen hadden iets hoger mogen zijn

Gonnie1 24-08-2023

De perfecte wok met een goeie coating om heerlijk te koken.

Dit is een wok met een perfecte coating om heerlijke gerechten in te maken.
De rode stip geeft aan wanneer ik beginnen kan met wokken.
De warmte wordt goed verdeeld over de bodem wat voor wokken belangrijk is.
Ik gebruik deze pan bijna elke dag zo goed is deze. De gladde bodem bakt niet aan, wat ik er ook mee maak.
Ik raad em zeker aan. Een pareltje voor mijn keuken.

Ik heb voor deze pan gekozen omdat deze een keramische bodem heeft met de bekende rode stip die de juiste warmte aangeeft om je vlees perfect te bakken.
Je hoeft maar weinig of geen boter/olie te gebruiken wat ook weer heel gezond is.
Ik gebruik de pan nu al weer een tijdje en de bodem blijft perfect glad. Niks geen aanbakken of zo. Heel snel schoon te maken onder de kraan.
Hij is het geld meer dan waard.

Pluspunten

• Goeie coating
  • Zware pan
  • Bakt goed
  • De rode stip voor de juiste temperatuur
  • Brand niet aan

Minpunten

• Geen scherpe voorwerpen gebruiken in de pan

Marit 24-08-2023

Goede keuze

Wat een fijne wok is dit! Voor mij geen andere meer in gebruik. Hij staat standaard op het fornuis om zo te kunnen gebruiken. Goede anti aanbak laag.

Pluspunten

• Ideale wok
  • Goede anti aanbak laag

Minpunten

• Te stevig ingepakt, lijm aan de bodem

s****************@g******** 24-08-2023

Een prachtige fijne pan. De Pan wordt snel warm/heet. De indicatie is handig maar Voor mijn geen belangrijkste item van de Pan
Ik vind het goudbruin bakken belangrijk. Het wordt
Snel heet. Het vlees wordt lekker bruin en mals. Maar ook een heerlijke saus wordt lekker goed bereid hierin! Ik was de Pan af na gebruik omdat ik bang ben dat de laag aantast
De pan wordt makkelijk schoon en bakt niet aan
De warmte wordt mooi egaal verdeeld.
Echt een toppan! Een goede aanwinst in je kast!

• Bakt mooi bruin
  • Gebruik
  • Kleur

Minpunten

• Zwaar
  • Mier in de vaatwasser

miranda2688 23-08-2023

Fijn in gebruik en mooi design

Bij het uitpakken van de pan was ik blij verrast. Hij ziet er prachtig uit. Helaas was de pan vastgelijmd op het kartonnen daardoor moeilijk los te krijgen. Maar toen dat eenmaal was gelukt heb ik de pan in gebruik kunnen nemen. Tot nu toe heb ik al mijn gerechten makkelijk kunnen bereiden. Er is bijna geen boter of olie nodig vanwege de goeie anti aanbaklaag. De pan wordt snel heet en het handvat ligt goed in de hand. Wat ik wel vaker heb gemerkt bij Tefal pannen en dat is ook bij deze zo, is dat na een aantal keer gebruik het handvat niet heel strak meer vast lijkt te zitten. Desalniettemin een fijne pan met een mooie uitstraling. Na gebruik is de pan ook heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Goeie anti aanbaklaag
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Handvat lijkt soms niet goed vast te zitten
  • Verpakking

erp11 22-08-2023

gemakkelijk en doeltreffend

Heb de Wokpan de eerste dag nadat ik het binnen heb gekregen getest op mijn inductie kookplaat en dat gaat fantastisch, wordt goed heet, je heb maar een beetje bakolie nodig daardoor is het gezonder maar het gaat ook snel, eerst vlees gewokt, daarna de groente erbij en wokken en daarna de rijst erbij die ik al eerder had gekookt. en dat allemaal binnen een half uur. Bovendien kan de pan op tafel worden gezet want het oogt ook nog eens mooi.

Pluspunten

• snel heet
  • ruimtebesprend

rizz.momofthree 19-08-2023

De fijnste wokpan die ik heb is deze

Wow wat is dit een super fijne wok, Natuurlijk is een nieuwe pan/wok in het begin altijd super fijn maar deze is echt heel fijn. Ik denk er zelfs over na om meer pannen van deze serie aan te schaffen. Ik vindt de binnen kant anders dan normaal. Niet de normale anti aanbak coating die je gewend ben. Hiervoor gebruikt ik vaak mijn gietijzeren wok omdat de oudere Tefal wok losgelaten anti aanbak laag had maar zo'n gietijzeren pan is toch erg zwaar vindt ik. Nu heb ik deze en maak in weer in hartelust Nasi goreng en Bami goreng zonder dat de pan zo zwaar is en zonder dat ik mij zorgen hoef te maken over de anti aanbaklaag. Ook is hij vaatwasser bestendig wat super fijn is. Maar zelfs met de hand afwassen is gewoon een feestje, alle etensresten was je er zo van af. Dus ook al heb je geen vaatwasser de pan is zo schoon.

Pluspunten

• Sne en makkelijk schoon
  • warmte indicator

f*************@o********** 19-08-2023

Fijne wok pan met goede coating

De nieuwe Tefal Renew Black On is een hele fijne wokpan! Door zijn keramische binnenkant is hij heel glad en heb je bijna geen olie nodig om je vlees en groente te wokken. De Thermo-Signal™-warmte-indicator helpt je door te laten zien wanneer de pan klaar is voor gebruik. Is de rode cirkel helemaal egaal rood geworden, dan mag het vlees en de groente er in. Door de keramische binnen- en buitenkant is de pan ook zeer gemakkelijk schoon te maken, wat ik zelf wel altijd met de hand doe.. De wokpan wordt goed beschermd geleverd in een doos, waardoor de kans dat de wokpan beschadigd tijdens transport nihil is.

Pluspunten

• Coating
  • Warmte indicator

g************@y******** 17-08-2023

Superfijne wok

Dit is echt een superfijne wok. Op het oog lijkt de wok niet zo groot, echter in gebruik merkte ik dat je er een fatsoenlijke maaltijd voor ca. 5 personen in kwijt kunt. De wok wordt goed heet, wat natuurlijk zeer gewenst is voor een wok. Ik moest even wennen aan rode stip/thermoindicator. Je moet even leren herkennen hoe de stip verkleurt. Anderzijds voel je met je hand boven de wok ook prima hoe warm/heet de wok ondertussen is. De wok heeft een heel glad oppervlak, er bakt niets vast aan het oppervlak. De wok heeft een goede diepte waarbij bij het omscheppen van het gerecht de inhoud makkelijk in de wok blijft En schoonmaken na gebruik is echt heel eenvoudig. De pan is namelijk schoon als je het gerecht uit pan haalt. Schoonmaken is dan nog slechts even afsoppen. Omdat de wok handzaam is, is ie ook makkelijk snel in te zetten om even een een eitje te bakken. Vanwege de dunne rand van de wok kun het eitje ook makkelijk tikken op de rand. En ook voor het frituren van een paar frikandellen blijkt ie zeer geschikt. Al met al een wok die je snel even pakt en makkelijk in gebruik is.

Pluspunten

• Snel en goed heet
  • Glad oppervlak
  • Makkelijk schoon te maken

Pascal 16-08-2023

Superfijne wokpan

Wat een superfijne wokpan, practisch geen boter of olie gebruiken.
Erg gladde pan, makkelijk in gebruik en licht van gewicht.
Kortom alles en meer dan je van een pan mag verwachten

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Bijna zonder boter of olie
  • Makkelijk schoon te houden